Update: På plats i Örnsköldsvik för att stanna över sommaren

I onsdags när jag vaknade blev det en sväng till gymmet för ännu ett "gott&blandat"-pass för att sedan baka ännu lite till, haha! Jag ska fixa recepten och så, det har varit lite mycket nu i dagarna bara. På kvällen åkte vi ut till Eriks föräldrar och åt middag och såg på ett välspelande Sverige men det räckte tyvärr inte... 
 
   
I torsdags var det dags!! Jag packade ner mitt liv (i princip, sju veckor borta med över 70mil hem - man vill gärna inte glömma något) och sedan begav vi oss mot mitt kära Norrland! Runt 5-tiden var vi framme och jag fick krama om familjen igen och äta god mat tillsammans med dom, kusinen och några vänner. Vi piffade till pappas friyr, där "du får fria händer"-uttrycket missbrukades till fullo, en munkfrisyr och han var klar! Hahaha! Den rök dock på midsommaraftonen, tråkigt nog.. Fast det var nog lika bra, det var kanske inte så charmigt men ofantligt roligt att titta på! Vi sköt lite luftgevär och bara hade det gött resten av kvällen. Så himla mysigt! 
 
Picadeli - en hälsosamt val av mat när man reser!
 
Diggade frisyören starkt! Haha!!
Igår var det midsommarafton, vilket är en hel dag av kalas och roligheter i vår släkt! Jag började morgonen med att cykla en sväng på 2,4mil, jag kan ju säga att det kändes att det är landskapsskillander... Mycket mer backar här uppe kan man säga, haha! Sedan blev det att fixa i ordning sig och göra klart inför att allt folk skulle komma vid 12-tiden. Vi var runt 25 st och startade upp med en klassisk midsommar lunch för att senare riva av med blomplockning, fixa midsommarstång och dansa runt stången såklart! Fika (som till största delen var sockerfritt och allergivänligt - främst mycket mer hälsosamt ska jag väl säga!) för att orka med nästa aktivitet - uppvärmning i form av en sjukt (allvarlig, SJUKT) ful men fruktansvärt rolig dans och sedan 5-kamp och tipsslinga! Mitt lag krossade allt motstånd och vinsten rodde vi bekvämt i hamn ;) Haha! Senare var det grillning och en fantastiskt middag avnjöts innan kvällen var fri till att göra vad man än ville. Kubbspelande, lite golfslag, massa dansande och många timmars surr med allihopa för att ta ikapp lite. Så himla härliga människor jag har runt mig! 
 
 
Imorse var alla inte lika pigg, jag som dock var nykter mådde förstås bra även om jag var trött eftersom att det blev en sen kväll ändå haha. Min röst däremot... Den är katastrofal, jag har varit dunderhes sedan i torsdag men känner mig mycket friskare och piggare än tidigare i veckan. Det hesa kom eftersläntande, väldigt irriterande haha!  Aja, men till slut tog vi oss iväg till golfbanan för att slå lite på ranchen. Nu har vi ätit och tar det mest bara lugnt.