Äventyret tjuvstartar med start imorgon!

Idag har det inte hänt särskilt mycket, jag var vaken rätt sent igår för att sova länge imorse. Omställning för nattjobb, enda jobbpasset på två veckor så jag klagar inte! Jag packade mest och sprang ner på stan för att hämta ut min lärobok till första delen (som börjar direkt när jag kommer hem!!) av utbildning till Personlig tränare! Så kul!! 😍 Lite senare tog jag en vila för att efteråt laga middag, färsk potatis, kyckling, sallad och sötsursås fick det bli. Äntligen börjar potatisen vara små och fina, älskar verkligen färsk potatis! Det är nog något jag skulle kunna äta tills jag spricker, haha! Nu sitter jag iallafall på jobbet och har ca 8 timmar kvar till huvudet får landa på kudden. 

Imorgon blir det att äta, stänga igen väskorna och åka till huvudstaden igen! Ska först döma en match och sedan åker jag hem till kusinerna för att sova där och ha en lugn torsdagsförmiddag innan jag senare åker ut till Arlanda för en natt där innan flyget lyfter tidigt på fredagmorgon! Äventyret tjuvstartar alltså redan imorgon! WOOPWOOP! 👊🏻