Creed

Igår efter att ha kommit hem från Fredrik  gjorde jag proteingröt med mjölk och bär och bänkade mig genast framför datorn och Livearena! Kvartsfinalerna i riksserien drog nämligen igång, jämna bra matcher. Det är fantastiskt roligt att det blir tuffa tighta matcher, det är många bra lag som slåss om att bli segare. Så nu gäller det, full fart och all in - extremt motiverad och fokuserad är jag minst sagt för de kommande matcher jag har!


När både hockeyn och kvällsmålet var slut så la vi oss och såg filmen Creed, den var bra - inte WOW men verkligen inte dålig heller. Sedan somnade vi gott och jag sov till ungefär 10 imorse, sicken lyx med sovmorgon igen! ;) Upp för frukost och för att rulla och doppa tryfflarna i choklad, det kan väl ha hänt att en och en annan slank ner i magen också... 😬😍 Så goda! 
 
En stund senare gick jag till gymmet och körde en bland-pass kan man säga. Tanken var att köra benpass men dom kändes slitna och dessutom ömma av träningsvärk så jag improviserade ett annat pass helt enkelt. Lite armar, marklyft, -||- med frivändning och avslutningsvis 20 min på crosstrainern! Helt okej, träningen blev gjord och kroppen fick jobba - det är det viktiga. 
 
Nu är jag på väg hem från jobbet efter ett kortare kvällspass. Ska äta kvällsmat och sedan bara ta det lugnt har jag tänkt, imorgon ska jag upp tidigt igen. 😊