Dejtfredag

Det blev kortdag idag på jobbet, det är väl aldrig fel - speciellt inte på en fredag? :) Gick hem och åt mellanmål innan jag och Erik åkte till affären för att fylla på kyl och frys lite och sedan hem igen för en skön powernap i soffan. 
 
Nu i kväll tog vi vår något försenade alla hjärtans dag-dejt, vi gick till stan och åt god mat för att sedan gå på bio. Vi såg Deadpool, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den - konstig, rolig och dålig men ändå bra? Den känslan. Så jag antar att den ändå var helt okej, den tråkade inte ut mig där i salongen och ett par fniss blev det. Nu har vi ganska precis kommit hem och ska snart lägga oss och se en film till eller kanske ett avsnitt av någon serie att somna till, en lugn och skön start på helgen - fredagsmys helt enkelt! Det vankas matchhelg och om jag är laddad eller laddad? Tjaaa, LADDAD! Det ska bli full fart och jag tror på en het match, så det blir fullt fokus!