Lottning och fläskläpp

Då var kvartfinalshelgen över, tänk vad snabbt det går! Imorse satt vi här på jobbet och tittade på Livearena för att höra lottningen inför semifinalerna, det blir Luleå-AIK och LHC-Djurgården som möts. Det är fyra bra lag, jag tror på tighta tuffa matcher! 

Under gårdagens match fick jag en klubba i ansiktet så jag har ett fint litet jack precis under näsan och en förstorad överläpp, men ingen större skada skedd direkt! Jag är glad att ha alla tänder kvar och att det träffade rätt bra ändå, det kunde varit värre om man säger så. 

Innan skjortan och kavajen åkte på bar jag en domarpiké (som hängt orörd i garderoben en längre tid) med bland annat det snygga riksseriemärket. 

Under min förmiddagspromenad igår innan jag åt lunch gick jag förbi Hemköp och köpte med mig några påskliljor hem, en liten tjuvstart på påsken har väl aldrig skadat? 😍🐣