Starten av veckan

Efter en lång arbetsdag kom jag hem och åt mellanmål för att sedan sova skönt i soffan en stund. Strax efter att jag vaknat var det dags gå ner till world Class och kör spinning & cxworx! Nästa vecka är det dags att byta från cx18 till cx22, om jag minns rätt, samma gäller bodypumpen - spännande att se hur dom nya passen kommer att se ut! 

Idag har jag försökt att sova så länge som möjligt, men vid 9-tiden var jag klarvaken... Jag ligger dock fortfarande i sängen, haha! Jag ska göra gastroskopi idag så måste vara fastande, därför vill jag inte kliva upp innan det är dags att åka haha... Vilket är om ytterligare 1,5h... Vill mest bara få det överstökat och ett bra resultat på mina 2år som glutenintolerant (då jag fick diagnosen vill säga). 

Efter undersökningen ska jag först och fram äta något gott för att inte långt senare åka på personalmöte och efter det bli upphämtad där för att åka direkt på match. Trots en förmiddag spenderad i sängen så blir det rätt fullspäckat idag ändå! 
Alltid en gó känsla att dra på sig utrustningen, idag blir första gången denna vecka av tre 💪🏻😍