Upp och ner, och upp igen

Hej och hå! Det senaste dygnet har varit helt upp och ner måste jag säga, alla känslor inblandade men det slutade med glädje - det är det viktiga! Jag har hunnit med att hämta ut två paket, ett från MMsports innehållandes proteinpulver och BCAA och ett annat från Sportkost fyllt med Questbars (det var ett kanonerbjudande i helgen som inte gick att motstå!). Idag har jag jobbat, varit på spinning och handlat - bland annat kvarg och keso går åt som bara den i detta hushåll, man måste handla var och varannan dag haha! Så efter promenaden till och från ICA så har jag bara hunnit med att laga mat och avnjutit ännu en god kycklinggryta. 
 
 
Jag har fastnat i ett kycklingträsk nu, det är ju så himla gott och dessutom lättlagat! Jag stekte på kycklingbitar i kokosolja (doft-/smakfri), i med kryddor, fond, soya, sweetchilli och mjölk (+maizena) och till det spenat, paprika och jasminris - galet gott, galet enkelt! Till efterrätt blev det kvarg med walden farms sockerfria choklad&karamellsås, blåbär/hallon och nötter, att äta hälsosamt kan vara världens lyx om man bara väljer rätt!
 
 
 
Nu ska vi bädda ner oss i sängen för att se filmen Stonehearst Asylum, en drama/skräck så det borde falla oss i smaken. Man vet dock aldrig, men jag är inte den mest kräsna när det kommer till filmer faktiskt så det blir säkert bra haha!