11,38 mil på cykeln

Fredagskvällen blev minst sagt en lugn kväll, jag bytte till myskläder och tog kvällsfikat i sängen framför Netflix och dokumentären Making a muderer. En otroligt intressant dokumentär, där man inte kan vara säker på vad som är rätt och vad som är fel. Se den om ni inte redan gjort det!! 👌🏻
 
 
 
Igår var det som sagt dags för mitt livs längsta cykeltur! Strax efter att klockan slagit 08.00 mötte jag upp Fredrik här utanför och vi påbörjade färden. Ut mot Åby, Kolmården och Stennäs, färja över till Östra husby, förbi Kuddby, färja över till Stegeborg, genom Söderköping och Nybble och sedan hem igen! Det var otroligt bra träning inför tjejvättern och t.o.m är kortare än gårdagens sträcka!! Nu vet jag att jag kan klara det iallafall 😏
 
Första vätskepausen! 
 
Känslan efter 4 avklarade mil!
 
Något mer slitna efter 7,04 avklarade mil..
 
11,38 mil senare och det med en snitthastighet på 25,8 km/h, ÅH så galet kul att man kunde klara med men ooooh så jobbigt det var också! Jag låg på golvet i hallen i 20minuter innan jag kunde kliva upp för att äta maten jag köpt med mig hem och sedan ta en efterlängtad dusch. En liten powernap fick det också bli, haha!
 
Sedan var det bara till att äta middag och fixa i ordning sig! Vi åkte till Carl för att fira hans 25-årsdag i trevligt sällskap! Jag slapp till och med att köra hem inatt, trotts att jag var nykter - det är väldigt sällan man inte behöver sitta bakom ratten då kan jag lova! Men det var otroligt skönt, jag var väldigt trött efter en lååång dag. Kvällen var kanonbra i varje fall!