Backintervaller



Gud vilken härligt värme som kommit!! Helt underbart! 😍 Igår efter träningen med Linn och efter att ha ätit middag blev jag bara så himla sugen på att ta en kvällspromenad, så så fick det bli! Det var 20+ och klockan var strax efter 8, perfekt prommis-väder! Sedan såg vi Criminal minds innan sömnen föll in. 

Imorse sov jag länge (var uppe rätt länge också i och för sig) så att jag skulle orka med nattpass och utan att sova på eftermiddagen. Så efter en sen frukost gjorde jag i ordning både lunch och middag för att slippa stressa senare. Lite städ och massa tvättning, längtade mest ut till värmen men ibland har man sina "måsten" tyvärr..

Lunch: Quornsallad med ägg och currysås tillsammans med majskakor och avslutat med äppelbitar med propud.

Strax innan 5 satte jag mig på cykeln och drog iväg till Fredrik för ett intervallpass! Vi joggade till backarna som var dagens utmaningar som uppvärmning sedan körde vi igång... Hujedamig! Skönt att ha någon att köra intervallerna med tycker jag, det är så himla svårt att pressa sig det där lilla extra annars. Sedan nedvarvning och ta cykeln hem. Som tur var väntade matlådan i kylen och det var bara att slänga i sig direkt när jag kom hem. Kycklingsallad med currysås och fruktsallad med propud till efterrätt 😍👅. Nu väntar en natt av jobb och sedan får jag äntligen skalla kudden där hemma! 

Lagomt mör i kroppen efter träningspasset... 




Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: damdomare, drömmar, hälsa, intervaller, lunch, middag, motivation, mål, propud, sallad, sommarträning, träning