Drömlika proteinkakor

Igår efter att ha tränat och gjort mig i ordning åkte vi ut till Östra Ryd. Jag gjorde lunch i form av en sallad med quornfileér och stekta champinjoner och på sidan en questbar - muuums. Lite slappishäng med korsordslösning och dylikt med karln bytte däck och tvättade bilar. Efter några timmar kom Eriks föräldrar hem och det blev dags för middag och det blev såklart grillat! Det passar perfekt, alla dagar. 
 
Efter maten klädde vi om till lite fotbollskläder för att åka ner till planen och lira lite suck (vad vi i norrland kallar för pricken) och gris med grabbarna. När jag tröttnade på spelandet åkte jag till Linn och barnen istället för lite lördagsmys innan vi senare åkte hem igen. 
 
 
 
Litet hunddagis då E's föräldrar var hundvakt åt hans systers hundar också! 😍
 
Idag tog jag sovmorgon, nästan till 10. Galet skönt! Sedan dess har det blivit mest att sitta glo framför datorn och leta något roligt att baka. Och minnsann! Jag knåpade ihop en himla god proteinkaka med fyllning och toppad med sockerfri choklad! Jösses amalia, den blev faktiskt riktigt riktigt god!! Receptet kommer! 😍
 
 
 
#1 - - Alwaysrylandee.blogg.se:

Jag vill gärna ha receptet 😍🙈

Svar: Åh vad kul att höra! Det ligger uppe nu 😍👅
Jessica Lundgren