En dålig träningsdag men ett bra träningspass

Det blev ett ryggpass idag! Det kändes tungt idag men det var skönt att jag ändå kunde genomföra passet ordentligt, vissa dagar är så här och det är bara att gilla läget och kriga på! Det var längesedan som jag kände att det var jobbigt (fysiskt är ju träning alltid jobbigt - vilket är målet, men vissa dagar är det extra jobbigt och även andra faktorer som spelar in) så det var väl dags för en liten dipp så att säga. Men men, passet är gjort och jag är väldigt nöjd att jag genomförde passet - känslan efteråt är bättre och det ger en energi och motivation att köra vidare, även sånna här dagar! 😊
 
Det här körde jag: 
♦ 12 min uppvärmning på löpbandet
2x6 Marklyft 60kg
2x6 Marklyft 70kg
4x10 Raka marklyft i kabelmaskin
4x10 Stående latsdrag med raka armar
4 reps Chins i maskin-10kg
4x8 Chins i maskin -20kg
4x10 Sittande rodd
♦ 10min nedvarvning på cykel.