Från outhärdlig smärta till smärtfri på bara några timmar

Vilken konstig dag det här blev... Startade dagen med extrema magsmärtor, kunde inte ta conversen för att jag inte kunde böja mig ner för att knyta så fick ta joggingdojjorna med skohorn och tvingade mig tyvärr iväg till jobbet men fick ringa Erik innan jag ens kommit fram för att be honom hämta mig... Tror att det är första gången som jag sjukanmäler mig till jobbet faktiskt men det var Outhärdligt! Vi åkte upp till sjukhuset och där fick jag ta prover och göra ultraljud etc, misstanke på om det var blindtarmen som var tjuven till det hela. Men efter ett par timmar så började äntligen livet återvända och sedan VIPS så var all smärta borta? Så sjukt, haha men jag klagar inte! Så vi fick åka hem igen och sedan var allting som vanligt igen- helt smärtfri, om smärtan skulle återkomma skulle vi åka tillbaka men det har den inte gjort som tur är! 
 
Jag kunde faktiskt genomföra spinningen ikväll dessutom, men då hade jag sett till att jag kunde äta/dricka som vanligt och varit smärtfri i över 5 timmar så det kändes helt lugnt. Det kändes en gnutta bättre idag på passet men bättre ska det bli! Längtar efter att ha ett helt pass som man är bekväm med och som är utformat efter just mig som instruktör. Som sagt, det är fantastiskt roligt att få coacha en grupp träningssugna människor och väldigt lärorikt för den delen också! 😃💪🏻
 
Imorgon åker jag till Ullared med Eriks mamma och syster, SÅÅÅ KUL!!!! Att jag är laddad är bara förnamnet, haha!  Jag vet inte riktigt vilka förväntningar jag ska ha men jag tror att det är lite av ett paradis för sådan som mig - som älskar krimskrams och att gå i stora varuhus/affärer där allt mellan himmel och jord finns.