Morsdag

Tyvärr kunde jag inte vara fysiskt närvarande av firandet för mina egna Mamma, men jag tror och hoppas att hon fick en väldigt fin dag ändå. 😊 Min största supporter, min vän, min mentor alltid som lyssnar och hjälper, en som ställer upp i vått och torrt, och ja, listan kan göras lång - jag har en alldeles fantastiskt mamma helt enkelt! ❤️
Min och mammas resa till Kroatien 2014

Jag och Erik sov sjukt länge imorse, jag var helt slut efter cyklingen så det behövdes nog ett par extra timmars sömn! Sedan åkte vi ut till hans föräldrar för en otroligt god morsdags-middag, en väldigt trevlig eftermiddag med fint sällskap. 😊 Vi stannade för att handla lite på vägen hem och inte långt därefter åkte jag till jobbet. Det ser ut att bli lite fler nätter än vanligt nu innan jag tar semester och åker till Övik (ååååh jag vad längtar efter familj och vänner nu!!) över sommaren! Det är inte länge kvar nu 😍😍 

Har kikat runt lite (eller nä, min brors otroligt snälla flickvän har kollat!) på olika alternativ för gym i övik under min vistelse. Allra mest blir det nog utomhusträning och konditionsträning men jag behöver ett gym att kunna köra den styrka jag vill också! Så jag har nästan bestämt helt nu mig för vart jag ska träna men om någon har idéer eller tips på vart jag bör träna så hör gärna av er 😘 Cykeln ska såklart också med, så om någon är intresserad av distansträning på cykel så är det bara att haka på!