ULLARED

Runt 7-tiden blev jag upplockad av det härliga sällskap jag skulle få dela shoppingdagen med - Eriks mamma och syster! Vi stannade till strax innan Jönköping för en fika och till slut närmade vi oss slutdestinationen. 😍💁🏼


Såklart en snygg Ullaredsselfie innan vi kunde starta upp shoppingen 💁🏼😂! 

Måste säga att det var en salig blandning av allt där inne, men absolut ett roligt ställe att fynda på! När vi kommit en bit in i shoppandet så började magarna kurra. Så vi gick till salladsbaren och tog oss en picadeli - det finns alltså I AFFÄREN vilket var sjukt praktiskt så att man inte behöver avbryta och betala innan man är färdig. Mer shopping! Fikapaus på sportbaren där inne innan vi till sist avslutade våra 5 timmar av handlande. Jag hittade lite av varje någon bakform, matlådor, gardiner, dukar, väskor, jacka, linnen, bikini, duschcremer etc. Nöjd och belåten! 


Vi var hemma strax innan 8 igårkväll igen. Lite mat i magen och sedan bytte jag till dom nya gardinerna och dukarna - sjukt nöjd! Ljusa och fina färger, och det var verkligen på tiden att byta gardiner, haha! 😅 Det hela blev en kanondag kan jag iallafall säga! 👌🏻