Vänner, match, kurs, nytt jobb och uttagen till U18 Dam-VM

Det får bli en sammanfattning av dagarna som varit igen, jag har inte haft tid till att skriva här alls. Dagarna har verkligen varit späckade och huvudet har varit fylld av information och allt som ska göra eller förberedas, haha! Men det är lite så mitt liv är, fartfyllt. 
 
Tisdagen spenderades med vänner och skräckfilm, en lyxigare tisdag kan man lugnt säga. Tisdagen var också min sista dag på mitt gamla jobb. Onsdagen spenderades på bästa sätt, en shoppingrunda och lunch på hälsofreak med två fina vänner, Linn och Johanna!
 
 
Sedan var det dags att packa för att vara borta till på söndag och åka iväg på match. En himla rolig match att vara på isen på! Hem till min partner in crime (där maten var färdig och allting!!) för att stanna över helgen. Torsdag till söndag var det äntligen kursträff igen, så himla himla intressant! Man blir ledsen över att det snart är slut och över att tiden går så fort (när man har roligt). Jag är återigen tacksam över att jag valde att gå den här utbildningen, den ger en så oerhört mycket intresant information, tips och fakta som jag kommer ha stor nytta av i framtiden (och redan nu!!!)! Vi (Jag och Virre) passade på att träna under lunchen på dagarna eftersom att vi ändå befann om på ett gym, så när dagen var slut kunde vi ha kvällarna fria. Vi har lagat god mat, hälsobakat massor, slappat, skrattat och ja allt vad vi hann med. Igår efter kursdagens slut åkte jag hem igen, och senare åkte vi till Eriks föräldrar och åt middag.
 
 
Idag var det första dagen på mitt nya, fantastiska, jobb! En kortare dag med information om vad som komma skall, vilket känns kanonbra! Som jag längtat. 
 
Nu kan jag också berätta att jag fått den stora äran att bli uttagen till damernas U18 VM och även damernas förkval till OS!! Det känns så sjukt roligt och spännande, jag ser verkligen framemot att få representera IIHF i dessa två turneringar den här säsongen! Jag är stolt och otroligt glad! 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: Baka, Drömjobb, IFKPerformancecenter, damdomare, damhockey, domare, iihf, ishockey, träning, turnering, u18vm