Fullspäckade dagar

I fredags blev det bakning och åtminstone lite plugg gjort. Vid tretiden kom Linn och vi tränade tillsammans, verkligen superkul att träna tillsammans med henne igen! Vi tog ett varv runt strömmen innan vi körde ett bröst-/magpass på gymmet. Ett riktigt bra pass blev det och ett PB i bänk blev det också! 52,5 blev till 55kg 😬😎 Sedan åkte jag och Erik till hans syster Anna och hennes pojkvän Jacob på en tacokväll, så galet gott (som tacos alltid är!). Efter middagen åkte vi vidare ut till östra Ryd för att ta en kaffe hos hans föräldrar och sedan åka och hälsa på Carl och Sandra för ett väldigt trevligt fredagshäng! 😍

Lördagen var matchdag och det blev en riktigt jämn fight, sjukt rolig match måste jag säga! Lagen har höjt ribborna ytterligare i år och jag får känslan av att det kommer bli en kanonsäsong! 👊🏻 Efter matchen åkte jag direkt till 40-årsfirande för Eriks systers karl, god mat och ett stort glatt gäng! Jag blev inte kvar så länge eftersom att Rosa bandet-loppet, avslutningen på Tjejklassikern, skulle genomföras på söndagen!