Helgen som gått

I fredags blev det en Napolisallad till middag för att sedan gå ner till stan och ha en kaffe på ett mysigt café innan jag och Erik skulle se den nya Bridget Jones-filmen på bio. Hur bra som helst!! Det är en film man bara måste se 😍👏🏻

Sedan har det varit en härlig matchhelg! I lördags efter matchen gick vi i teamet ut och åt med Virre och Chrille innan vi alla åkte hemåt igen. Igår åkte vi in tidigare för att se matchen som spelades innan vår, för att sedan själv befinna oss på isen så småning om. Väl hemkommen igen så såg jag och Erik ett par avsnitt House of Cards innan det var dags för mer ishockey! Denna gång Sverige-Ryssland på tvn och samtidigt mina egna matcher på datorn, nytta och nöje 👌🏻

Nu är jag på väg till jobbet för att kicka igång en ny fullspäckad vecka! Efter idag väntar två nätter med jobb och sedan på lördag har möte med det nya jobbet innan jag åker och dömer och på söndag är på dags för Rosa bandet-loppet! Del 4 av 4 på tjejklassikern, tänk vad fort tiden har gått! Vilket år, vilka utmaningar och så fantastiskt roligt det har varit!

I helgen fick jag inviga min nya trunk, det var på tiden att skaffa en mindre (och lite snyggare 😏)!