Korta dagar, långa nätter

Dagens träningspass blev inte särskilt långt men ändå ett effektivt pass skulle jag säga. Efter nattjobb är det svårt att få till exakt vad man önskar, men det är bara att acceptera läget och träning blev det iallafall och det är ju alltid bra! Plus att det gör dom korta dagarna (eftersom man sover bort halva) värdefulla och energirikare, min räddning är faktiskt träningen där. Helst av allt vill man fortsätta ligga kvar i sängen till nästa dag men det går ju inte! 😊

Dagens pass:
Rörlighet som uppvärmning.
6x6 Militärpress
I superset med militärpress set 1-3 10x3 axellyft åt sidan (viktplattor)
I superset militärpress 4-6 10x3x2 inåt-&utåtrotation med gummiband
10x3 liggande benlyft
En rask promenad för att göra någon form av nedvarvning (och utföra ärende samtidigt).

Erik lagade en god middag medan jag tog en powernap för att orka med ännu en jobbnatt. Det är svårt att orka med matlagning när timmarna hemma är så få, brukar försöka att ha matlådor annars eftersom jag vet hur trött jag brukar vara men det har inte hunnits med när schemat varit fullspäckat! Ska försöka hinna med det ikväll (onsdag) och jag vet precis vad jag ska laga 😍🙊. Det blir nog uppskattat av sambon också 😏. Nu återstår 3,5j arbete innan det är dags att sova och sedan försöka vända tillbaka dygnet igen för att börja 07.00 på torsdag..