Nytt, fräscht och proffsigt - min nya arbetsplats!

 
 
Kortaste dagen någonsin tror jag! Jag vaknade av alarmet vid 3 och klockan 4 skulle jag iväg. Så fixa i ordning en trött Jessica och få "frukost" i magen innan det var dags att bege sig mot mina nya arbetsplats! Idag hade vi fotografering och sedan kikade vi in i anläggningen, det går framåt! Fasen vad jag längtar efter att få spendera mina arbetsdagar (och förmodligen lediga dagar också, haha!) där! IFK performance center kommer att bli storslaget, kolla in facebooksidan för att se hur det kommer att se ut - checka in filmerna om vismoX och Queenax som kommer finnas där också! 😍👏🏻👏🏻
 
Jag var hemma strax innan 6 igen så det blev en matlåda med kycklingwok och ris till middag och lite soffhäng innan det var dags för nästa nattpass igen. Men något mer jobb i veckan blir det inte efter inatt så det känns bra, fast det är mycket på schemat ändå kan jag säga, haha! Bland annat möte, match, 40-årsfirande, Rosa bandet-loppet och en finmiddag som avslutning på Tjejklassikern!