Sista nattpasset och goda bars

Igår blev det inte många knop faktiskt, jag handlade och gick förbi Proteinexperten för påfyllning av lite såser och sedan blev jag tvungen att testa Tyngres proteinbars hehe 😬 På kvällen var jag på IFK-matchen tillsammans med några kollegor och delade ut flyers om erbjudande på medlemskap på vårt nya grymma gym!! (20%-rabatt på om man är bland de 200 första att gå med hos oss!! Passa på! 😃👏🏻). Sedan hann jag hem för middag innan jag åkte i väg på ett nattpass.

Har läst på många ställen att dom skulle vara utomordentligt goda men så låter det ofta tycker jag. Lean barsen är ett praktexempel på där jag inte höll med alls om det jag läst, questbars är de enda som verkligen fallit mig i smaken. TILLS NU! På riktigt, dessa är galetgoda!! Det är svårt att greppa att det inte är godis liksom, smaken är helt underbar!! Cashew och cookies var snäppet vassare än kokos om än den var väldigt god också!

Idag var det en kort dag igen, så det jag hann med var att träna, äta och prata med mormor och Marre i telefonen en sväng. Men det var väldigt trevligt att höra deras röster ☺️

Träningen idag fick bli det jag kände för på plats, så en aning blandat blev det 😏
12min rodd
12min stakning (lika bra att börja träna inför nästa klassiker nu😉)
3x10 sumosquats
3x10 bulgariska enbensböj (på båda benen såklart)
3x10 Leg extensions
3x10 Benlyft liggandes på mage på bänk (bra rumpövning!!)
3x10 Benlyft på rygg på bänk (bra magövning!)
Nedvarvning på cykel.

Nu är jag på jobbet och jobbar min sista natt!! Nästa vecka blir det dagtid och det är min sista vecka på jobbet. Sedan kliver jag in i min drömbransch och får ha mitt största intresse som arbete - det kallar jag lyx! 😍👏🏻🙌🏻