Hockey, kalas & skratt

Igår jobbar jag en timme på morgonen innan jag begav mig till Linköping för avslutning med Östgöta-domarna. Vi inledde med lite grisspel och grisfinal innan vi tog på oss utrustning och gick ut på isen för match! Alltid lika roligt 😃🙌🏻 Visselpipan var utbytt till klubba och puck, andra roller men samma sport! Efter matchen hade vi möte och middag tillsammans. Strax därefter avvek jag för att hinna på kalas för Theodor som fyller 3år på måndag! Vi bjöds på gott fika och en fantastiskt rolig kväll hos Johanna och Olle 😍👏🏻 Vi spelade Med andra ord och Helt hysteriskt - och det var precis som det låter; ett tårar av för mycket skratt. En riktigt bra lördag. 🌟 


Idag har jag känt mig rätt hängig tyvärr, men jag har väl haft det på känn om jag ska vara ärlig och ändå tränat på rätt hårt i veckan så en vilodag är behövligt. Nöta ett par serier på Netflix, en god smoothie och inga måsten. ☺️

#1 - - HJORTEN:

gu va gott :D

ha en bra dag
kram