Veckan som gått

Förra helgen kom Erik och hans föräldrar upp 😍 På lördagen när vädret var på topp så skulle vi ut med båten till ulvön men vi hann inte långt...motorhaveri satte stopp 😂  På söndagen åkte vi till skule och åkte linbanan upp 😊 Nästa besök blir det klättring 😈😏 Dom åkte hem måndagmorgon då jag for till jobbet. Måndagen bestod av en löptur runt lilla sjön och sen se EM med brudarna 😁


I tisdags efter jobbet sprang jag och Elina runt sjön och sedan åkte jag och Marre hem till mina föräldrar och åt 😊 Efter middagen åkte vi till Carro, det var första gången jag var in i deras hus - det var sååå fint 😍 

På onsdagen hade vi en supermysig picknick i Hamnparken med lite kuddspelande 👌 Och i torsdags åkte jag och papp upp till fjälls (& med brorsans hund🐶). Så igår tog jag med Rollo upp på fjället innan vi åkte ner till Funäs för att luncha med pappa och farmor efter att dom ordnat i hennes lägenhet. Efter lunchen åkte vi till min saknade och älskade farfars minneslund, så himla fint ❤️ Sen åkte vi hem till stugan för att bara vara och sedan grilla och se EM. 

Nu har jag och Rollo precis varit ut en sväng, något kortare än igår men det blir säkert en sväng till lite senare om jag får bestämma 😎