En bra helg efter en tung vecka

Veckan som gått har varit en ganska tung en. Med sorgbesked och mycket jobb, igår fick det bli en vilodag trots att kroppen var sugen men jag var trött och en vilodag var befogad efter en vecka med trotsallt bra träning. 


Imorse blev det tidig uppstigning, 05.15, för att en timme senare cykla med glada spinnare, en bra start av helgen! 💪🏻 Vid 9-tiden när jag var klar på jobbet gick jag ner till stan, handlade och gjorde lite ärenden 😊 Nu ska jag bara invänta att Erik blir klar för att gå till IFK restaurangen för en god lunch tillsammans. 

Ikväll blir det träna, äta middag och se film (ev. Lite sport anar jag 😏) med Ayla! Så perfekt fredag 🙌🏻🌟 

Imorgon blir det en långt benpass (ben- och markfest igen) innan jag och Erik ska fixa oss och åka på fina Tindras dop! 😍 På kvällen blir det nog att grilla och umgås med vännerna, att vädret ser lovande ut är ett stort plus 😍🙌🏻 och på söndag blir det jobb hela dagen lång 😊