Jobbhelg, Valborg och träning

I fredags var jag ledig så förmiddagen blev lugn, jag bakade ett par rawbollar och en proteinbrownie för att bjuda på efter lördagens gruppträning. På eftermiddagen tog jag en sväng på cykeln med Fenix drygt 4,5mil och blåsten var fruktansvärt jobbig 😂😩.


Lördagen innebar jobb, ett hårt kämpande gäng som fick köra ett rejält pass och sedan var det familjefys och hela salen var fylld var glädje och familjekänsla. 😃🙌🏻 Lite fika förtjänade dom allt! 💪🏻 Sedan när jag slutade körde jag intervaller på trappan och ett benpass 😍🙌🏻

Söndag och valborgsmässoafton, jobb hela dagen innan vi åkte ut till Ryd och grillade och umgicks med vännerna och alla barn 😃 Så mysigt! Dock var jag rätt trött så vi åkte hem strax efter 11. 

Igår hade jag två härliga grupper att träna med innan jag själv skulle svettas! 4,5 mil på cykeln i strålande sol - helt fantastiskt! Sedan på kvällen köttade jag och Ayla igenom ett över 2timmars ryggpass och avslutade med intervaller på trappan, jag kan lova att man somnade gott sen... 😅 

Idag var det dags för ben igen, som vanligt passerade vi tvåtimmarsstrecket trots kort vila mellan alla set, men 10x10 på övningar tar väl lite tid 😅🔥💪🏻 Nu har jag precis duschat och ätit lunch, om en stund ska jag gå till jobbet för ett kvällspass med alla härliga gymmare 🙌🏻👍🏻