Tid för huvudet

Hej och hå!

Lite off-tid i sommar, det behövdes. Kanske inte för kroppen och garanterat för huvudet. Så är livet ibland, jag var omgiven av mina närmsta och släppte många av kraven jag hade på mig själv. Allt för att kunna starta upp starkare och stabilare, på all plan. 

Nu är jag tillbaka i vardagen igen och det känns bra. Jobb, träning, kost, dömning och vila. Ge kroppen vad den behöver och må bra! Fullt fart igen med andra ord, på ett rimligt plan! 😊 Jag är oerhört laddad för hösten och säsongen 💪🏒

Här närmast väntar dock någonting helt annat, på lördag är det sista delen av Klassikern för mig och min fantastiska kompanjon 🌟 Lidingöloppet 30K - jag har själv inget mål vad gäller tiden, jag ska bara runt. Första gången på den här distansen så det känns som ett rimligt mål faktiskt. Ska jag satsa på tid så får jag göra det igen 😎 haha!