Lite text med massa bilder

 
 
 
 
Vi åkte 4 brudar till Örebro, åt en god middag och gick på Pernilla Wahlgrens show "Kort, glad och tacksamt" - sååå himla himla roligt! Nu har vi bokat Mia Skäringers show i november tillsammans också! 
 
 
Jag och Virre fick äran att döma tillsammans med Virta i hans allra sista match i karriären, en fantastisk domare och människa det här! Lycka till med alla andra utmaningar framöver! 👏
 
 
 
 
 
Hur fin är dom inte?! Vi startade en söndagmorgon med en powerwalk och sedan åt vi en lååång och lyxig hotellfrukost tillsammans och jag fick ett par helt galet fina skor i present! Passar perfekt att ta med på resa i sommar 😏❤️ Så tacksam för fina vänner! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra veckan var helt underbar. Finalvecka i en av världens bästa ligor i damhockeyn! Vi åkte upp en dag tidigare och fick njuta och ladda upp på allra bästa sätt! Att få göra det man tycker så mycket om, på den här nivån, med helt fantastiska kollegor/vänner, det är få förunnat! Det var utan tvekan ett riktigt dreamteam! 
& Timglas sista match i karriären blev den tredje avgörande finalen, så tacksam för alla lärdomar du delat med dig av både på och utanför isen! 💖 

 
Igår sprang jag på Ayla, Therese, Nora och Ellen i gymmet - tänk att man kan bli så energifylld av att bara träffa på rätt personer! Det blev ett superhärligt funktionellt pass för min del med fokus bål och flås!  😎
 
 
Tur att mobil och internet finns så man kan ha kontakten med de nära hemifrån också, TACK för att ni är bra på att höra av er BÄSTA! ❤️❤️❤️
 
 
Jag åker till Stockholm på fredag för att spendera ett dygn hos kusinerna, faster och farbror till jag åker på Div 1 VM i Frankrike på lördag! Förhoppningsvis kanske jag kan uppdatera lite därifrån. Så laddad för turnering och förberedelserna känns riktigt bra, redo för att jobba stenhårt för att prestera mitt allra bästa! 
 
På återseende, adios!