Dags för uppdatering

Härlig uppdatering här.. I senaste inlägget skrev jag om att jag skulle på SHM och jag kan tala om för er att det var magiskt, helt otroligt! Hela helgen var underbar, vilket är rätt logiskt då man har så otroligt fina vänner!

Julen var fantastisk den också, älskar stämningen och att spendera tid med nära och kära. Fick dessutom en hel del väldigt fina julklappar! Nyårsafton började med middag med fina människor och sedan åkte vi till några andra på fest! De första timmarna på det nya året slutade dock i en massa blåmärken.. Lyckades halka utanför huset. Lyckligtvis så har det stora blåmärket på kinden började försvinna, kanske inte det snyggaste stället att ha en blåmärke på..

Den 18onde januari åker jag och Erik till Egypten, det var min julklapp som jag fick av honom och jag vet inte hur jag ska kunna tacka honom tillräckligt!! Fast bäst av allt är egentligen att det vara blir han och jag en vecka i värmen och bara få ha det bra och mysa!