Fjärde advent och tretton plusgrader

Då var årets sista ishockeymatch dömd. Ett bra avslut på den här delen av säsongen! Efter matchen åkte vi direkt till Beach Arena i Linköping där resterande domarkollegor spelade beach volleyboll-turnering. Blev lite avundsjuk över att jag missade det, det är ju så fruktansvärt kul! När turneringen var slut bjöds vi på en otroligt god middag, det blev en riktigt trevlig kväll.
 
 
Jag startade upp dagen med en powerwalk runt promenaderna och sedan gick jag in på affären och köpte en god frukost åt oss. Med fyra ljus tända i adventsstaken och skumtomtar med på frukostbordet så infann sig faktiskt liiite julkänsla. Själva promenaden påminde dock snarare om våren då det var sol och 13 grader, inte mig emot faktiskt! Jag får nog ändå njuta av vinter och snö över jul/nyår eftersom att jag åker till Övik till veckan och sedan vidare till stugan i Messlingen!