Running

Råååkade slinka ner en skål med proteingröt till mellis också... Haha! Jag är en person som väldigt lätt snöar in på saker faktiskt. På gott och ont, i musiksammanhang är det ett ont ting då jag verkligen spelar sönder mina favoriter haha! Middagen med otroligt goda proteinpannkakor med keso, kvarg och bär 😍, som vanligt slinker det ner några riskakor (majskakor egentligen) med keso, avokado och flingsalt också haha! 

Idag blev det lite ärenden innan en rätt sen kvällsträning, 35min på bandet och en kvart med magövningar fick det bli. Löpningen bestod av en kortare uppvärmning, löpning på (+- 2kmh då jag varierar) 12,2kmh och 5 intervaller på 19,3kmh (7.0 under vila mellan) och till slut nerjogg. Skönt att få det gjort! Imorgon ska jag sova ut och sedan har jag lämnat dagen fri från planering hittills, på kvällen ska vi ha lilla julafton med Eriks familj. Vi byter våra klappar då också, eftersom att vi ska fira jul isär så känns det enklast då jag ska åka tåg upp. 
Trött och sliten, men en go' känsla när man vet att man är ledigoch har sovmorgon kommande dag 💪🏻