Skogsvandring och båttur

Igårkväll blev jag lite rastlös så jag tog en sväng på cykeln för att försöka hitta en bra cykelväg till jobbet och veta vilken tid det tar att ta sig dit. Nackdelen är att man måste passera stan, det vill säga ett par trafikljus men annars var vägen faktiskt över förväntan! Jag tror att Övik faktiskt har satsat några kronor på cykelbanor trots allt, vilket sånna som jag uppskattar! Kvällen var helt perfekt för cykling, varmt och skönt fastän klockan var strax efter 22 när jag kom hem. 
 
 
Lite skogsvandring blandat med jogging fick det bli idag på förmiddagen, på vägen hem ringde pappa och sa att han och Erik skulle ut en sväng med båten så dom plockade upp mig i hamnen bortanför där vi bor. Så hiiimla härligt! Sedan har vi hunnit med att hanlda lite och fixa och dona och vid 5-tiden kom mormor och morfar förbi på middag. Känns väldigt bra att få träffa dom lite mer nu, i vanliga fall är det långt mellan gångerna eftersom att avståndet är långt.. Men nu ska jag iväg och se om jag kan få mig ett pass på gymmet kanske, jag hoppas att dom har öppet bara!!