Mästarnas mästare

Igår var jag riktigt trött... Somnade under filmen som vi slog på runt 9-10 på söndagskvällen och sedan vaknade jag av mitt andra alarm - vilket aldrig händer!! Jag brukar alltid vakna och kliva upp direkt efter det första men nu hade jag tydligen snoozat den i sömnen, resten av dagen var riktigt seg. När jag kom hem kom jag en timmes powernap och sedan kändes det lite bättre iallafall, så iväg till gymmet för ett spinning- och cxpass! Så skönt att komma sig iväg, har varit hängig i helgen och så trött som jag var ville huvudet inte alls dit men väl där så kändes det riktigt bra!
 
En långt samtal med bästa Marre (tur att hon är bra på att ringa, jag är helt värdelös på det så det blir pinsamt nästa... Skämmes!) och sedan var det plötsligt dags för att lägga sig. Vi hade missat Mästarnas Mästare så vi såg det i sängen innan vi somnade, heja Peter - gör Övik stolt(are)! ;) 
 
Idag tog jag sovmorgon, är ledig nämligen. Så det har varit en lugn förmiddag med en god frukost och nu har jag knåpat ihop ett nytt recept! Bakverket är i ugnen just nu, så det blir spännande att se resultatet, blir det bra så kommer receptet såklart att komma ut snart! :) Det väntas träning senare också men i övrigt har jag inte planerat så mycket för dagen.