Fredag! đŸ™ŒđŸ»

Fredag! Skönt đŸ™ŒđŸ» Startade morgonen med ett spinningpass med en hĂ€rligt gĂ€ng och fantastiska Erica som instruktör! Hem för att duscha, slĂ€nga in tvĂ€tt och Ă€ta frukost - som godast efter trĂ€ning 😍👅 Nu ligger jag pĂ„ soffan och kikar lite pĂ„ Riverdale medan jag vĂ€ntar pĂ„ att byta i tvĂ€ttmaskinen. Sedan ska jag gĂ„ och handla lite innan det Ă€r dags att jobba. 

IgĂ„r körde jag intervaller pĂ„ trappan (15min normalfart och sedan 15st 1minuters-intervaller med 1min aktiv vila mellan) pĂ„ totalt 45min. Trötta ben men det Ă€r skönt nĂ€r det Ă€r gjort! đŸ™ŒđŸ»đŸŒŸ Sedan var det dags att duscha, Ă€ta och gĂ„ tillbaka till mitt favorit stĂ€lle för att jobba ett par timmar. Ett par riktiga kĂ€mpar pĂ„ första löppasset trots blĂ„st och rusk ute 😍đŸ’ȘđŸ» NĂ€r jag slutat blev det ett benpass med Ayla - nĂ„got kortare Ă€n vanligt men effektivt đŸ’„đŸ‘đŸ»

Ja just, jag frĂ€schat till hĂ„ret ocksĂ„ - för ett tag sen haha! LĂ„ngt, slitet och guldiga med utvĂ€xt till kortare, kallare och klart bĂ€ttre đŸ‘đŸ» En ny parfym och mascara av nya (för mig) mĂ€rken och so far Ă€r jag riktigt nöjd 😍

#1 - - NORRSKEN EMMA:

fint hÄr du har =)

ha en bra fredag
kramiz