Fartfyllt

Det här med att bloggat verkar inte riktigt vara min smak, ett inlägg varannan månad är väl ingenting som lockar varken mig själv eller läsare. Jag kan iallafall berätta om hur härlig min sommar har varit jag har... Jobbat och jobbat.. och... Jobbat lite till :) Jobbade alltså 26 dagar i rad, och vissa dagar dubbelt. En av mina allra närmaste vänner har fyllt 20 år, det känns helt galet! Så 1000 gånger om grattis igen fast i efterskott. Sedan är det så att en annan av mina allra närmaste flyttar till en stad FÖR LÅNGT borta, och det kommer att kännas konstigt att inte kunna ses när än man känner för det. TUR är att tekniken gör det lätt att hålla kontakten ändå! JAG KOMMER SAKNA DIG!!

Och tillbaka till mig, jag har flyttat hemifrån. Det känns hur bra som helst, jag stormtrivs! Och i och med flytten blev jag och Erik sambos på riktigt. Nästa vecka blir det att åka till Norrköping för att hälsa på Eriks familj och vänner, vilket alltid känns lika roligt! Om två veckor drar skolan igång, högskolan det vill säga. Måste erkänna att det är nervöst och spännande med någonting nytt!

Nu blev det som vanligt ett långt inlägg, som det brukar bli när man bloggar så sällan som jag gör. Ha det!