Förberedelse och mycket annat samtidigt

Packa, packa och packa. Jag kommer av mig hela tiden, letar recept, äter allt jag hittar och gör allt som jag inte ska! 😂 Tur att det inte finns några onyttiga saker hemma iallafall, så det som åker ner är av rätt kvalité, dock kanske inte dubbla kvällsmål var behövligt (men sååå gott).

Körde en lättare pass idag för att ha kroppen i form för 4-nationsturneringen som börjar imorgon. Det blev 20 minuter på bandet och en halvtimme axlar/rygg, rätt gött pass! 

Jag har nog snart fått ner allt i väskorna, så jag kan lägga mig med sinnesro att inte måsta göra mer än att äta frukost innan avfärden mot Sundsvall. Idag har det inhandlats ett par Questbars på Proteinexperten (favoritbutiken😬), till dom gånger jag inte orkar/har tid att göra egna! Det var även extra pris på HEAT från nutramino på vårt gym (worldclass) så en platta åkte med hem! Göttans! Inte svårt att räkna ut vad lönen går till varje månad, haha!