Gameday

Sov 10 timmar inatt, så himla gött! Satt och skrev ner några recept tidigare idag i mitt "receptblock" som jag är sugen på att testa framöver. Eftersom jag inte har hunnit/hinner nu i helgen så kanske till veckan! Regnet vräkte ner tidigare men det gav sig mot kvällen, vädret ger inte direkt känslan av att det faktiskt är första advent imorgon... Men man ska väl inte klaga? Bara att gilla läget helt enkelt! ;)

Ikväll var det dags för match, jag var väldigt laddad men samtidigt lite fundersam på hur kroppen skulle kännas nu efter förkylningen. Det kändes förvånadsvärt bra och det blev en rolig match, exakt vad jag hade önskat och hoppats på! Ett par dagars vila och bra mat var nog precis vad min kropp behövde. Imorgon är det matchdags igen, matchen är på förmiddagen så det blir att strax filmmys innan det är dags att sova.

Bild från 4-nationsturneringen i Sundsvall.