En barnsligt bra fredag!

Igår vaknade jag vid 12 av någon anledning, såå drygt 4 timmars sömn tycktes tydigen räcka... Fast faktum är att jag inte blev trött förrän 9-10 på kvällen ändå, men så började vi se på Finaste Familjen och jag måste ha missat mitt tåg där, haha. Jag blev hungrig så var tvungen att gå upp för att ta en bit av en questbar och lite kvarg, visste jag knappaste skulle somna lättare om jag var hungrig och sen vände jag och vred på mig till 1-2-tiden... Antar att det är sånt som händer när kroppen är inställd på nattjobb. 
 
Iallafall igår var en toppendag, vi fick låna en av Linn och Dennis fina döttrar som spenderade eftermiddagen och kvällen med oss! Så himla mysigt, hon hade själv önskat en dag med oss så det var jätteroligt. Vi började med att åka till affären och handla och såklart köpa lite godis till fredagsmyset vi skulle ha. Sedan åkte vi hem och gjorde pannkakor tillsammans, jag fick assistans av en grym vispare vid namn Haley! 😍 Flippa runt lite pannkakor och en sen lunch blev intagen. Vi gick en sväng förbi strömmen och till folkparken för att leka lite i den fina lekparken som finns där. Senare mys i soffan framför Frost och Rio på tvn och jag fixade i ordning middagen. Grillad kyckling med ugnsbakade potatis, sötpotatis, morötter, paprikor och zucchini och sallad, så gottt!! Vi fick sällskap av Linn som precis jobbat klart, vilket var kanontrevligt! 
 
 
#1 - - Annica:

Verkar som du hade en rolig fredag :D