Mitten av veckan

 
Dåså, då har halva veckan passerat! Idag efter jobbet plockade Erik upp mig för att vi tillsammans skulle åka och handla lite. Efter det var han nog snarare min chaufför, haha, jag skulle på två olika ställen för att hämta ut paket. Innehållet i det ena paketet ser ni på bilden ovan, det andra innehåller skidhållare. Jag var såklart tvungen att köpa ett nytt mixer-kit eftersom att min dog i helgen, så en sväng in på stan också! Till sist en snabb sväng in p favoritbutiken: Proteinexperten! Seeeen äntligen hem.
 
 
Dessa, förhoppningsvis, otroligt goda nya smakerna finns nu i kylen här hemma! Jag var bara tvungen att köpa en av varje, jag tror att "Hey lemonade" kommer att vara favoriten - men vem vet?? Imorgon blir det den första provsmakningen i varje fall. Jag har letat som ett djur efter dessa men inte förrän idag fann jag dom, så skam den som ger den ;)
 
 
Idag har jag invigt min första polotröja och jag stormtrivs! Hur kan jag ha trott att jag inte tycker om det eller alls passar i det? Det är ju supergött att ha tröjan runt halsen, varmt och skönt! Fler ska in i garderoben!! Måste faktiskt tacka Veronica för att ha peppat mig till att slå till, velig som jag är. Tur att hon var med på Mall of Scandinavia, haha. Iallafall, jag sov en stund i soffan när alla ärenden var gjorda och sedan som ni ser i det tidigare inlägget så ställde jag mig i köket. Semlor skulle bakas och det blev en himla succé måste jag säga, Erik blev riktigt nöjd när han kom hem från fotbollsträning. Nu är det läggdags och imorgon är det match som gäller!
 
#1 - - Sarah:

De e kul o hämta ut paket :)

Svar: Ja verkligen!! :)
Jessica Lundgren