Repris

Idag gjorde jag nästan en repris på gårdagen, klev upp tidigt, gick ner till stan för att hoppa på spårvagnen där istället för att jag var tidig och den innan just hade gått. Iväg till jobbet för en rätt lugn arbetsdag och sedan en solskenspromenad hem. Vad väntade hemma? En powernap på soffan minsann, lite längre - alltså för länge egentligen haha! Sedan hade jag tänkt att träna eget pass idag men ändrade mig i sista sekund och fick stressa för att hinna till ett bodypump-pass istället! Väl hemma gjorde vi middag och åt framför tv:n då vi fick se Jenny gå vidare till Topp 12 i Sveriges mästerkock!! WIHO! 🎉🎉 Nu ligger jag nerbäddad redan och ska läsa lite bloggar och sånt innan det är sovdags. Jag hoppas innerligt att beställningen från MMsports kommer imorgon, en ny smak på bcaa väntar bland annat ;)