Skidspåret - see you soon

Äntligen nerslagen i soffan! Direkt efter jobbet åkte jag för att titta ut utrustning inför tjejvasan. Hittade ett par fräscha skidor, pjäxor, stavar och handskar - nu känner jag mig mer redo för skidspåret! Jag har inte hämtat ut allt än för längden på stavarna behövde justeras och fästet för pjäxorna monteras, så på torsdag får ni förhoppningsvis se mina nya ögonstenar ;) Fick suverän hjälp att hitta rätt saker, Intersport kan sina områden bra! Det underlättar när man själv känner sig lite vilsen, haha... Hjälp, det är inte länge kvar alltså, nervöst men förväntansfullt!!  

Efter skid-shoppingen blev det storhandling och tillsist hem igen. Ett snabbt mellanmål innan det var dags att gå ner till worldclass på en pass av bodypump! Tungt men härligt, precis som det ska vara. 😍 Tog ett bad efteråt och sedan en sen middag innan jag nu har intagit soffmode.

Imorgon väntar sovmorgon och jobb på eftermiddagen, känns välbehövt. Men en hel del att göra, jag måste hinna med lite regelkunskap, förhoppningsvis träna, packa i ordning för torsdagens match och även för helgens mittsäsongsträff med damkollegorna, ser framemot det!