Vilken vecka!

Förra veckan var en riktigt bra vecka. Jag hade tre matcher, varav en av dom var den första finalen mellan Luleå och Linköping. Min andra final i karriären, hårt jobb lönar sig! Så himla roligt!! Sedan fyllde jag 22 år i fredags och spenderade kvällen med fina vänner och en väldigt god middag. Födelsedagen innebar också att jag pratade med många av mina nära och kära, så härligt att få byta några ord. Min storebror fyllde 25 år i helgen och tyvärr missade jag firandet men jag tror att hans dag blev kanon ändå! I lördags var vi och firade Eriks brorsson som fyllt år och igår innan min match kom Eriks familj på fika! 
 
Det mesta (allt utom glass egentligen) på fikabordet igår var sockerfria/proteinrika bakverk, men uppskattat ändå! 😍 Ska lägga ut receptet på tårtan i veckan, en god tårta med fräsch smak av citron! Mmmm, åt nog halv själv om jag ska erkänna... Haha! 

Åh just! Det är bara cirka 1,5 veckan tills jag ska på mitt första VM! Ska bli enormt kul och jag är riktgt laddad, ska spännande att se Sloveinen (Bled) också! 

Och sist men inte minst! Igår satt jag som på nålar för att fixa platser till mig och Virre till Vasaloppet 2017, och ja minsann jag lyckades roffa åt mig två platser av ca 16000 som var slutsålda på 4min! Sjukt, 9mil på skidor nästa år alltså... 3 mil var nog jobbigt, haha! Men utmaningar är roligt, så varför inte anta denna? 😍😍