Picadeli - hungerräddaren!

Snabbt var middagen i magen! Haha jag var så hungrig efter att ha tränat men var tvungen att gå och handla lite så jag beslutade att det fick bli en Picadeli-sallad till middag för jag skulle inte orka laga något kände jag. Så direkyt efter att ha packat upp varorna så slängade jag nog bokstavligen i mig maten, haha! Men ååh så gott det var iallafall, ICA-affären som ligger närmast där vi bor har en otroligt fräsch och bra urval på sin Picadeli! Jag köpte med mig lite svenska jordgubbar också, ÄLSKAR jordgubbar!! Det blir lyxiga mellanmål och kvällsgotta, inte illa alls! 
 
 
 
Idag blev det faktiskt inte mycket mer gjort, dagarna bli rätt korta när man jobbar natt. Jag körde spinning och cxworx på gymmet iallafall och nu sitter jag mest och klurar på vilka låtar jag ska ha med på spinningen imorgon... Ska göra som i lördags och köra bara ett par egna låtar som instruktör, det är minst lika nyttigt och se, lyssna och lära av dom redan rutinerade instruktörerna! 😊