Tack för att NI finns!

Igår sov jag till runt klockan 13 efter nattens jobb och sedan klev jag upp och gjorde frukost. Jag provade med kasein istället för vassle i gröten, och med chokladsmak vilket jag sällan har - sååå gott och krämigt!! 




Lite senare cyklade jag i väg till Haga cykel för att fixa i ordning växlarna, fick lite mer luft i däcken och en justering av bakbromsen också. Hem igen för att storhandla och fixa middag och matlådor till idag. Vi ska i väg för att simma idag så därför behöver jag lunchlåda och förmodligen är jag hemma lite senare än vanligt och ikväll är det dags för ett pass med cykelgruppen så då är det skönt att ha middagen klar också. Jag hittade förresten två av dom nya smakerna på lindahls kvarg igår!! Hallon/lakrits och vitchoklad, det låter lovande men det återstår att se när det är dags för mellanmål! 


Igårkväll kände jag för att ta en joggingtur i bekvämt tempo, vilket gav en himla boost!! - som jag skrev om i förra inlägget. Och jag vill lägga till en sak, jag vill tacka alla som stöttar och pushar på alla sätt! Jag är enormt tacksamt och glad över allt ni ger mig, det gäller både arbetande runt omkring mig, kollegor, vänner och familj ❤️. Tack för att NI gör min vägen mot mina mål lite lättare! 

En kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: Lindahls, drömmar, frukost, kost, kvarg, lunch, motivation, mål, proteingröt, sommarträning, träning
#1 - - Lovisa:

Åh kasein i gröt är såå gott!! :D

Svar: Ja verkligen! En riktig hit! 😍
Jessica Lundgren