Helgen som var

(null)
Helgfrukost 💕 Jag vill i princip alltid Ă€ta gröt pĂ„ morgonen oavsett men pĂ„ helgen blir det ocksĂ„ smoothie och sĂ„klart kaffe 😍 Men kan erkĂ€nna att mackorna och Ă€ggröran som jag gjorde till Erik sĂ„g aningen mer aptitligt ut kanske haha! 

(null)
Efter en god lördagsfrukost var det dags för ett av mina favoritpass - marklyft đŸ’Ș 19 set med stĂ„ngen, det kallar jag kĂ€rlek 😎😅 Ett nytt PB dĂ„ jag nĂ€stan pĂ„ skoj skulle försöka (10kg över mitt gamla) men lyckades 🙌 Jublade högt, men som tur var sĂ„ var det bara nĂ„gra fĂ„ i gymmet 💃

(null)
PĂ„ fredagen hade jag bokat bord pĂ„ Pinchos till mig och Erik, liteee som tack för att han ville spendera torsdagen med löpning med mig i östgötaskogen (men han var inte med denna vecka, sĂ„ ja, jag vet inte om det var sĂ„ vĂ€lförtjĂ€nt đŸ€”đŸ˜‰). Suuuupergod mat, vi gillade verkligen konceptet trots att bĂ€gge var skepiska innan! En bra dejt var det iaf 💕 
(null)